Kylläpäs se aika on mennyt ja mulla on tänne kirjoittelu jäänyt aivan kokonaan. Tämä masuasukki meinaapi viedä voimat kokonaan ja kun on kotona iso orkesteri pyöritettävänä niin olen sit yrittänyt jaksaa vain kaiken pakollisen. Tosin käsitöitäkin on tullut tehtyä ihan kiitettävästi kun ei meinaa pystyä oikein kovasti liikkumaan kun alkaa supistella. Verensokereidenkin kanssa mulla on ollut ongelmia, nyt mittailen sitä päivittäin ja seuraillaan tilannetta. Paino on noussut koko raskausaikana vain kilon mutta masu on kyllä muhkea...joten kovin pieni kaveri ei ole tulossa...vaan eipä noista kukaan ole pieni syntyessään ollut. Olen ollut pari viimeistä viikkoa sairaslomalla mielettömän väsymyksen takia. On sit tullut nukuttua päivisin jopa 3 tunnin päiväunia. Ja raksamiehet on samaan aikaan rakentaneet meidän alakertaa melkoisen metelin kera ja mie se olen vain nukkunut mistään mitään tietämättä....voinette siis uskoa että olen ollut todella väsynyt.

Yritän huomenna napsia kuvia aikaansaannoksistani tänne. Tosin neiti 3,5 v huone odottaa mua maalaamaan seiniä että pääsis laittamaan sen jälkeen laminaatit lattiaan, sit puuttuu enää listat, siivous ja tavaroiden paikoilleen vieminen....viimeistään pääsiäisenä päästään alakertaan makkareihin nukkumaan....alkaakin olla kiintiö täynnä olohuoneessa nukkumista....vähän on kuin olis rautatieasemalla yrittänyt kohta vuoden asustaa...