Heippa rallaa! Hengissä ollaan vaikken ole tänne ehtinyt mitään kirjoittamaan...tai ehtinyt ja ehtinyt...olen vain ollut väsynyt ja huonovointinen...energiat vähissä. Jotain olen saanut käsityörintamalla väkerrettyä...tahti ei ole tällä hetkellä kovinkaan huima. Olen saanut ne palmikko polvisukka valmiiksi...tosin langat on vielä päättelemättä ja sit olen tehnyt pikku likalle vaaleanpunaisesta Novita Wool langasta kaulurin jonkin Novitan sivuilta löytämäni ohjeen mukaan...siitä tuli ihan kiva ja kokeilin siinä jonkun sivuilta nappaamaani ideaa että langat päätellään samalla kun kutoo...aika näppärä juttu...eipä ole itsellä jostain syystä käynyt mielessä että noinkin vois tehdä...eli hieno paikka tämä netti kun surffailee ja löytää uusia ideoita ja tapoja toteuttaa asioita

Välillä musta tuntuu että elämä on tosi epäreilua...on tämä raskaus jota olen halunnut ja jota mieskin viimein halus ja nyt se on sit toteutunut...sit on tätä lamauttavaa väsymystä ja oksettavaa oloa...jonka kans voi elää ja toivon että se loppusi tässä lähi viikkojen aikana kuten on aikaisemminkin loppunut. Sit on kotona neiti 12 v jolla painaa murkku päälle ja välillä tuntuu että rajoja testaamalla ja uhmaamalla tekee mut hulluksi, oikeasti. Ja kun on niin pahapäinen ja suinenkin vielä....ja sit eilen sain puhelinsoiton kotoa...äiti oli ollut ihan muun vaivan takia magneettikuvauksessa ja nyt sit kuvista oli löytynyt kasvain jostain munuaisten takaa...romahdin eilen illalla ihan tyystin...ensin tuli tämä äidin uutinen ja sit neiti 12 v oli koko illan niin järkyttävä että oksat pois...ei vaan enää jaksanut...nyt kun ei sais olla stressihormoonit lainkaan koholla niin mulla ne taitaa olla ihan katossa...viime yö meni enempi vähempi itkeä tursatessa ja asioita miettiessä...

Mutta jos jotain iloakin koittais asioihin hakea niin musta on ihanaa kun tulee lunta....on niin paljon valoisampaa kun on valkoinen maa...voi kun tää pysyis!