Viikonloppu takana ja töistäkin jo pari päivää takana. Lauantain minilattarit jäi väliin kun mulla on aamusta ja aamupäivästä niin huono olo...Päätin sit viedä 2 nuorimmaista tytärtä + 12 v kaverin Sirkus Finlangiaan...näytös alkoi klo  13 ja mulla tuli sielläkin huono olo...mulla on nyt ihan koko ajan huono olo...tai pitäs syödä koko ajan jotain niin ei olis mutta siihen en suostu...kohta ei mahdu ovista eikä ikkunoista sisään jos syö koko ajan. Sekin on taas pitkästä aikaa uus juttu kun pitää syödä 6 kertaa päivässä Mulla tuli nuorimmaista odottaessa raskausdiabetes ja aloitin nyt saman tein diabetikon ruokavalion ettei vauva kasvais kovin suureksi eikä olisi ns. sokeri vauva.

Meillä oli sit kylmä viikonloppu. Lämmöt tippu jostain syytä päältä ja koska meidän lämmitysjärjestelmän asentaja on tehnyt oharit niin meillä ei tää lämmitys sit toimi tässä talossa vielä niin kuin pitäisi...elikkä että voisin vain mennä täällä sisällä paneeliin näpyttämään lukuja niin alkais lämmetä...viikonlopun värjöttelimme täällä kylmässä...en viitsinyt isännälle sanoa mitään kun soitteli Japanista mutta kyllä mie sille sit maanantaina kerroin että kun on niin kylmä...se yritti mulle sit maanantaina kun töistä kotiuduin selittää puhelimessa että katso se ja se mittari ja väännä sitä ja sitä mutteria jne...no....sit ne lämmöt nousi hetkellisesti jopa liian kuumaksi...pelkona että lattialaatat lähtee irti kun laittaa liian kuuman veden kiertämään...ei kun väännä takas toiseen suuntaan...loppu tulema oli että viime yökin paletiin...nyt olen saanut veden lämpötilan sopivaksi mutta kun lattia on ollut kylmänä 3-4 päivää niin kestää pitkään kun se lämpiää...että vieläkin on kylmä...onneksi isäntä tulee kotiin huomenna...käymään...se lähtee lauantaina Ranskaan...tuli extempore työkomennus sinne...ja mun pitää mennä sunnuntaina käymään välittäjän kanssa mökillä...mietittiin että myydään mökki pois kun ei me olla siellä ehditty viimeiseen kahteen vuoteen käymään juuri ollenkaan ja siitä on kuiten koko ajan kuluja ja huoli. Ja hukkaan se menee kun se siellä tyhjillään seisoo...voihan tuota ostaa sit jossain vaiheessa uuden jos siltä alkaa tuntua.

Käsityörintamalla ei mitään uutta...mie oon iltaisin jotenkin niin väsynyt etten saa kutimiakaan käteen...tuntuu että kaikki voimat menee siihen kun pinnistelee tän ympärivuorokatisen huonon olon kanssa. Toivottavasti se helpottaa ekan kolmanneksen jälkeen. Ja helppoahan tää on kun on vaan koko ajan huono olo...esikoisen kanssa oksensin 4,5 kk ihan koko ajan...aina kun joku näytti jotain syötävää tai joku haisi vähänkin niin tuli oksennus...On se muuten ihme juttu miten raskaus aikana hajuaisti paranee...varmaan 100 kertaisesti nimittäin mulla on normaalisti todella huono hajuaisti kun mulla on ollut nenässä polyyppeja ja ne vie hajuaistin...nyt mulla etoo mitä ihmeellisemmät asiat ja haistan sellaisia juttuja mitä normaalisti en haistaisi.

Tää on silleenkin vaikeeta että mie en haluu kertoa lapsille vauvasta ko vasta sitten kun ollaan käyty ultrassa ja kun riskiviikot on ohi...että jos jotain sattuis niin ei tarvis niin kamalasti selitellä...

No sen verran sentään käsitöistä että ostin vaaleanpunaista Novita Wool lankaa ja meinaan tehdä siitä 3 vuotiaalle kaulurin Novitan sivulta löytämäni ohjeen mukaan. Sillä on toppahaalarin kaula-aukko jotenkin niin avonainen kun siitä on huppu irti...viime talven haalari käytössä nyt kun ei oo vielä lunta...uus odottaa kaapissa lumia.

Ja vielä yks juttu...kamera on viimein latautumassa ja isäntä oli ostanut Japanista uuden digikameran...apua asiasta viidenteen...pakko kertoa vaikka tää on vähän tyhmä juttu mutta mulla jaksaa aina naurattaa kun tuo koira on hölmö...se istu tuossa mun vieressä vahtimassa että josko tästä keittiön pöydästä sattuis vaikka hällekin jotain tippumaan...ei muuten satu kun korkeintaan eteiseen omaan kuppiin...no koira kuiten istui tuossa ja sit se pieras...ja sit se on niin hölmistyneen näköinen joka ikinen kerta kun se pierasee...nousee vauhdilla ylös ja alkaa nuuskia lattiaa...eikö se ikinä opi!?

Jahka kameroissa on virtaa lataan tänne uusia kuvia...lähinnä niistä likan tumpuista, säärystimistä ja baskerista.